Challenger demo gép

Létrehozva: 2017-06-19 14:49

Challenger MT875E

A Caterpillar által tervezett Challenger gumihevederes traktor az egyetlen olyan mezőgazdasági erőgép, amit kifejezetten hevederes járószerkezetre konstruáltak. Az AGCO POWER TM MOTOR robosztus, gazdaságos, környezetbarát, erős motorjaival, a hevederes traktorokba tervezett 16/4-es PowerShift váltóval ezek a gépek óriási vonóerőt képesek kifejteni, amit az egyedülálló hevederes járószerkezettel hatékonyan át is tudnak vinni a talajra. Páratlan vontatási teljesítmény, rendkívül alacsony fajlagos talajnyomás, óriási hektárteljesítmény. Mindezek mellett a gépek fajlagos üzemanyag felhasználása kedvezőbb mint a nagy gumikerekes traktoroké. 

Amerikai hatástanulmány a kerekes traktorok alkalmazásához viszonyítva 4 %-os termés többletet mutatott ki azokon a talajokon ahol hevederes traktort használtak. A talajra gyakorolt kisebb talajszerkezet rombolás mindenképpen a hevederes járószerkezet alkalmazásának előnyét mutatja. A hevederes traktor, az átgondolt, csökkentett menetszámú forgatás nélküli talajművelés és a GPS alapú automata kormányzás hármasa hozza ki a legkorszerűbb technológiák előnyeit. 

Hosszú életű  AGCO SISU POWER motorok .

Minden Challenger E szériás traktor AGCO POWER motorokkal szerelt. A nedves hüvelyek központi megtámasztással szereltek. Ez a megoldás az alacsony olaj fogyasztás és a hosszú élettartam záloga. Minden motort egy szerelő szerel össze. Munkájához nevét adja, a motor oldalán látható adattábla alján aláírásával szavatolja munkáját.

AGCO motorok előnyei:

- Különösképpen strapabíró, erős konstrukció

- Alacsony karbantartási költségek

- Legjobb teljesítmény-tömeg arány a traktor motorok között

- Optimális üzemanyag fogyasztás

- Alacsony melegedési hatásfok- növelt élettartam

- A jelenlegi motorok megfelelnek  a legszigorúbb károsanyag kibocsátási  kritériumoknak is

- Magas nyomaték alacsony fordulatnál

- Csöndes, kellemes motorhang

- Kitűnő hidegindítási jellemzők

Technikai adatok, felszereltség:  
     
Motor:    
  AGCO POWER TM  V elrendezésű , 12 hengeres , 16,8 literes Tier 4 végsőkibocsátási értékekkel rendelkező dízelmotor (590 LE névleges, 637 LE maximális teljesítmény ISO 14396 szerint) , generátor: 2 db 150 amperes, 12V.  Kipufogódob: a fülke jobb oldalán integrált káros anyag szűrő és SCR (adBlue) tecnológiával, részleges füstgáz vissza vezetéssel ( EGR), indító segédberendezés
     
Váltómű: 
  16F/4R Full Powershift sebességváltó   
  Robosztus, egyszerű felépítés  
  Egyszerű kezelés, gazdaságos üzemmódok  

Automatikus POWERSHIFT kapcsolási üzemmódok:

-Maximális teljesítmény üzemmód-Mindig a legnagyobb sebességi fokozatban tartja a sebváltót

-Menetsebességtartó üzemmód- A legnagyobb üzemanyag felhasználás melletti menetsebesség tartás. Ideális értéken tartja a fordulatszámát és a sebességváltó Powershiftet, illetve a lehető legmagasabb sebességi fokozatban tartja a sebváltót.

Maximális haladási sebesség:

 
  Maximális menetsebesség: 40 km/ h  
     
Differenciálmű:
  Nincs összezárható differenciál zár.  
Kormányzás:     
  Hidromotorral történő behajtás a differenciál rendszerbe.  
Hidraulika: 
   Terhelés érzékelős hidraulikus szivattyú 223 l / min teljesítménnyel
Kihelyezett szelepek:  
  Alap kivitelben 4 pár , a karfába integrált Terminálon beállítható kör
Szelepek kiadó képessége:, 3,75-137 l/perc,   
LIFD rendszer (terhelésfüggetlen áramlásmegosztás)  
Power beyond, ISO csatlakozók   
Kihelyezett szelepek vezérlése a kartámaszon található joystickokkaL
Hátsó függesztőmű , vonórészek: 
  A géphez hárompont-függesztést nem javasol a gyártó 
  Hidraulikusan elforduló vonórúd Kat IV, kapcsolókengyellel.
TLT: alapkivitelben nincs, opcióként rendelhető 
   
Fékrendszer:  
  Többtárcsás, olajhűtéses fékrendszer a hátsó hídban
  Légkompresszor, pótkocsi légfékberendezés  
     
Kabinfelszereltség: 
  Deluxe fülke színezett üveggel, automata klíma, elektromosan állítható, fűthető visszapillantó tükrök, ablaktörlő, ablakmosó elöl és hátul, napellenző, Tractor Management Centre. Deluxe VRS vezetőülés biztonsági övvel,  rádió MP3 lejátszóval, hangszórók, Sub-woofer, függőlegesen és előre-hátra állítható kormány, süllyesztett fényszórók, irányjelzők, féklámpák
     
Üzemanyag tartály: 
  üzemanyagtank 1040 liter + további egy tank 201 liter összesen 1250 liter  
Járószerkezet:   
   Szabadalmaztatott Mobil Trac TM rendszer Opti Ride -dal  
  Széles feszítőkerekek    
  Rugózott, gumival bevont rugózott járókerekek olaj ellenőrző ablakkal, 
  Meghajtó kerekek Ø762mm  
  30” mezőgazdasági hevederek extrém felhasználásra   
  Fokozatmentes nyomtávállítás  
  A gép gyárilag beállított teljes szélessége 3,05 m.  
     
Tömege pótsúlyozás nélkül:  
  23.940 kg 23940
     
Pótsúlyok:    
   Front pótsúlytartó keret pótsúllyal (1.936 kg) 1936

28 *57 kg VEZETŐ KERÉKSÚLY (1.596 kg)

32*34 kg JÁRSZERKEZET SÚLY (1.088 kg)

A pótsúlyozással a tömege 280560 kg

Automata kormányzás:  
  Alapkivitelben Auto-Guide előkészítés  
  Alapkivitelben AGCOMMAND© Telemetry előkészítés  
  Topcon automata kormányzás X 25-ös monitorral, RTK pontossággal 
     
     
Elektromos berendezések:  
  Nightbreaker® munkafényszórók, 8 elöl (2 HID) és 6 hátul (2 HID), monitortartó.
  Tolatás sípoló  
  Sárga figyelmeztető forgólámpa  
  Menetsebesség mérés radarral   
     
     
     
Árajánlatunk Forintban (Nettó):      95.000.000,- Ft
  ÁFA (27%):      25.650.000,- Ft
Árajánlatunk Forintban (27% ÁFÁ-val):    120.650.000,- Ft

A bemutató gépben jelenleg 860 üzemóra van.

Részletekért érdeklődjön kollegáinknál!

A feltüntetett üzemórák változásának jogát fenntartjuk!

Vissza
HírlevélFacebook