Challenger gumihevederes traktor

Létrehozva: 2017-06-19 14:47

Challenger MT775E

A Caterpillar által tervezett Challenger gumihevederes traktor az egyetlen olyan mezőgazdasági erőgép, amit kifejezetten hevederes járószerkezetre konstruáltak. Az AGCO POWER TM MOTOR robosztus, gazdaságos, környezetbarát, erős motorjaival, a hevederes traktorokba tervezett 16/4-es PowerShift váltóval ezek a gépek óriási vonóerőt képesek kifejteni, amit az egyedülálló hevederes járószerkezettel hatékonyan át is tudnak vinni a talajra. Páratlan vontatási teljesítmény, rendkívül alacsony fajlagos talajnyomás, óriási hektárteljesítmény. Mindezek mellett a gépek fajlagos üzemanyag felhasználása kedvezőbb mint a nagy gumikerekes traktoroké. 

Amerikai hatástanulmány a kerekes traktorok alkalmazásához viszonyítva 4 %-os termés többletet mutatott ki azokon a talajokon ahol hevederes traktort használtak. A talajra gyakorolt kisebb talajszerkezet rombolás mindenképpen a hevederes járószerkezet alkalmazásának előnyét mutatja. A hevederes traktor, az átgondolt, csökkentett menetszámú forgatás nélküli talajművelés és a GPS alapú automata kormányzás hármasa hozza ki a legkorszerűbb technológiák előnyeit. 

Challenger talaj tömörítés

Hosszú életű  AGCO SISU POWER motorok .

Minden Challenger E szériás traktor AGCO POWER motorokkal szerelt. A nedves hüvelyek központi megtámasztással szereltek. Ez a megoldás az alacsony olaj fogyasztás és a hosszú élettartam záloga. Minden motort egy szerelő szerel össze. Munkájához nevét adja, a motor oldalán látható adattábla alján aláírásával szavatolja munkáját.

AGCO motorok előnyei:

- Különösképpen strapabíró, erős konstrukció

- Alacsony karbantartási költségek

- Legjobb teljesítmény-tömeg arány a traktor motorok között

- Optimális üzemanyag fogyasztás

- Alacsony melegedési hatásfok- növelt élettartam

- A jelenlegi motorok megfelelnek  a legszigorúbb károsanyag kibocsátási  kritériumoknak is

- Magas nyomaték alacsony fordulatnál

- Csöndes, kellemes motorhang

- Kitűnő hidegindítási jellemzők

Technikai adatok, felszereltség:  
     
Motor:    
  AGCO POWER soros elrendezésű , 7 hengeres , 9,8 literes Tier IV kibocsátási értékekkel rendelkező dízelmotor (405 LE névleges, 438 LE maximális teljesítmény ISO 14396 szerint) ,   Kipufogódob: a fülke jobb oldalán integrált káros anyag szűrő és SCR (adBlue) tecnológiával, indító segédberendezés.
     
Váltómű: 
  16F/4R Full Powershift sebességváltó   
  Robosztus, egyszerű felépítés  
 

Egyszerű kezelés, gazdaságos üzemmódok

 

Motor:

AGCO POWER soros elrendezésű , 7 hengeres , 9,8 literes Tier IV kibocsátási értékekkel rendelkező dízelmotor (405 LE névleges, 438 LE maximális teljesítmény ISO 14396 szerint) ,   Kipufogódob: a fülke jobb oldalán integrált káros anyag szűrő és SCR (adBlue) tecnológiával, indító segédberendezés.

Váltómű: 
  16F/4R Full Powershift sebességváltó   
  Robosztus, egyszerű felépítés  
 

Egyszerű kezelés, gazdaságos üzemmódok

 

Automatikus POWERSHIFT kapcsolási üzemmódok:

-Maximális teljesítmény üzemmód-Mindig a legnagyobb sebességi fokozatban tartja a sebváltót

-Menetsebességtartó üzemmód- A legnagyobb üzemanyag felhasználás melletti menetsebesség tartás. Ideális értéken tartja a fordulatszámát és a sebességváltó Powershiftet, illetve a lehető legmagasabb sebességi fokozatban tartja a sebváltót.

Maximális haladási sebesség:  
  Maximális menetsebesség: 40 km/ h  
     
Differenciálmű:
  Nincs összezárható differenciál zár.  
Kormányzás:     
  Hidromotorral történő behajtás a differenciál rendszerbe.  
Hidraulika: 
   Terhelés érzékelős hidraulikus szivattyú 223 l / min teljesítménnyel
Kihelyezett szelepek:  
  Alap kivitelben 4 pár , a karfába integrált Terminálon beállítható kör
Szelepek kiadó képessége:, 3,75-137 l/perc,   
LIFD rendszer (terhelésfüggetlen áramlásmegosztás)  
Power beyond, ISO csatlakozók   
Kihelyezett szelepek vezérlése a kartámaszon található joystickokkal
  5-ik pár kihelyezett szelep
Hátsó függesztőmű , vonórészek: 
  Alap kivitelben III/III kat emelőmű 81,7-130,9 kN emelőképességgel
  Alsó vonórúd Kat III, kapcsolókengyellel.
  Automata pótkocsi vonófej
   
TLT: alapkivitelben 1000 f/ perc
   
Fékrendszer:  
  Többtárcsás, olajhűtéses fékrendszer a hátsó hídban
  Légkompresszor, pótkocsi légfékberendezés  
     
Kabinfelszereltség: 
  Deluxe fülke színezett üveggel, automata klíma, visszapillantó tükrök, ablaktörlő, ablakmosó elöl és hátul, napellenző, Tractor Management Centre. Deluxe VRS vezetőülés biztonsági övvel,  rádió MP3 lejátszóval, hangszórók,  függőlegesen és előre-hátra állítható kormány, süllyesztett fényszórók, irányjelzők, féklámpák
     
Üzemanyag tartály: 
  üzemanyagtank 659 liter + további egy tank 114 liter összesen 773 liter  
  AdBlue tartály: 68 liter  
     
Járószerkezet:   
   Szabadalmaztatott Mobil Trac TM rendszer Opti Ride -dal  
  Medium feszítőkerekek    
  Rugózott, Polyuretán bevonatú rugózott járókerekek olaj ellenőrző ablakkal, 
  25” (635 mm) mezőgazdasági hevederek extrém felhasználásra   
  Fokozatmentes nyomtávállítás  
  A gép gyárilag beállított teljes szélessége 3,05 m.  
     
Tömege pótsúlyozás nélkül:14 806 kg  
                    
     
Pótsúlyok:    
   Front pótsúlytartó keret pótsúllyal (720 kg)  

16x57kg vezető keréksúly (912 kg)

Automata kormányzás:

-Alapkivitelben Auto-Guide előkészítés

-Alapkivitelben AGCOMMAND Telemetry előkészítés

Topcon automata kormányzás X 25-ös monitorral, RTK pontossággal (RTK jel 12 hónapra

Elektromos berendezések:

-Nightbreaker munkafényszórók, 8 elöl (2HID)és 6 hátul (2HID), monitortartó 

-Tolatás sípoló

-Sárga figyelmeztető forgólámpa

-Menetsebesség mérés radarral

A traktorban jelenleg 720 üzemóra van. 

Challenger 775E traktor ajánlati ára Euro-ban a fenti felszereltséggel nettó 250 000 €

Ft/Euro árfolyam 312 Ft

Az ár a fenti Ft/Euro árfolyammal átszámítva 78.000.000,- Ft

Áfa 27% 21.060.000,- Ft

Az ár bruttó 99.060.000,- Ft

Részletekért érdeklődjön kollegáinknál!

A feltüntetett üzemórák változásának jogát fenntartjuk!

Vissza
HírlevélFacebook