A KRONE mykrone.green ügyfélportál fennállásának 5. évfordulóját ünnepli, és nagy érdeklődést vált ki az ügyfelek körében.
Az Agritechnica kiállításon 2019-ben bemutatott mykrone.green ügyfélportál már öt éve megkezdte működését. Azóta a platform folyamatosan fejlődik, és értékes digitális szolgáltatásokat nyújt a gazdálkodóknak, a bérvállalkozóknak és a kereskedőknek.
A digitális szolgáltatások növelik a hatékonyságot
Különösen kiemelendő az E-Solutions Shop, amelyen keresztül a KRONE ügyfelei kényelmesen vásárolhatnak online szoftvertermékeket és gépalkatrészeket.
A fejlesztés magáért beszél: az E-Solutions segítségével közel 50.000 lóerő talált gazdára, és immár 58 országban több mint 20.000 felhasználó alkalmazza a platformot, hogy hatékonyabbá tegye a KRONE gépekkel végzett munkáját.
Egy másik érdekes és széles körben használt eszköz a KRONE Smart Telematics, különösen a „Plus” kényelmi változatban. A KRONE SmartConnect (Solar) telemetriai egység segítségével a fontos gépadatok valós időben átvihetők a mykrone.green portálra, és ezt követően kiértékelhetők.
A platform kínálata bővül
„Az egész mykrone.green portál folyamatosan egy olyan ökoszisztémává fejlődik, amelyből felhasználóként, de akár kereskedőként, vagy végső fogyasztóként is megszerezhetem a számomra megfelelő információkat” – mondja Heiner Brüning, az ET & Service ügyvezető igazgatója.
A Krone a jövőben tovább bővíti digitális kínálatát, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb támogatást nyújtsa, és még hatékonyabbá tegye a mezőgazdaságot.